Case OP Sydänmaa: paikallinen pankki, jossa on sydämellinen palvelu.
OP Sydänmaa on ollut asiakkaamme vuodesta 2018. Vuosi 2024 oli pankin juhlavuosi, sillä osuuspankkitoiminta Alavudella alkoi vuonna 1904. Paikallisen palvelun pankki juhlisti 120-vuotista taivaltaan yhdessä tärkeimpien eli asiakkaidensa kanssa. Haettiin juhlavuoteen konseptia, joka kulkisi mukana arjessa, mutta olisi sovellettavissa myös erilaisiin tapahtumiin.
Hyvät ja perinteiset asiat siirtyvät sukupolvelta toiselle. Usein myös pankki on sellainen. Niinpä Karpalon kanssa suunniteltiin konsepti, jonka keskeisin ajatus oli jatkuvuus. Tämä toteutettiin OP Sydänmaalle sopivalla tavalla, ihmisläheisesti ja sydämellisesti.
Kampanja alkoi ystävänpäivästä, jolloin kahviteltiin konttoreissa. Suunnittelimme materiaalit niin, että ne toimivat hyvin niin ilmoituksissa, julisteissa, diginäytöillä kuin somessa. Juhlavuoden elämältä maistuva filmi kuvattiin tietenkin sydänmailla, ja se toteutettiin yhdessä tuotantoyhtiö Karun kanssa.