Case Karo Pharma: Rohkeasti emättimen epätasapainosta
Jokainen nainen kokee emättimen epätasapainoon liittyviä oireita vähintäänkin satunnaisesti. Oireet ovat inhottavia, joskus kiusallisiakin, ja niistä haluaa takuulla mahdollisimman nopeasti eroon.
Syksyllä 2021 suunnittelimme asiakkaallemme Karo Pharmalle lanseerauskampanjan Multi-Gyn -tuotteiden ympärille. Kampanja markkinoi kolmea erilaista ei-lääkkeellistä valmistetta emättimen epätasapainon korjaamiseksi erilaisissa tilanteissa.
Kampanjan rohkea visuaalinen kieli ei jätä mitään epäselväksi. Rohkea huumori erottaa tuotteen muista ja luo aiheen ympärille positiivista ilmapiiriä. Miksi emättimen epätasapainosta ei voisi puhua suoraan?
Konstailematon visuaalisuus toimii sekä nopeatempoisessa digiympäristössä että perinteisessä printtimediassa. Palautteen mukaan asiakkaat ottivat värikkään kuvituksen ja iskulauseet hyvin vastaan, mikä vauhditti myös tuotteiden myyntiä.


