Case Amgen – Korvaamaton luusto

Tämä mainoskampanja palkittiin marras-joulukuun toiseksi parhaana aikakauslehtimainoksena vuonna 2021! Lue lisää kilpailusta.

Suomessa noin joka kolmas yli 50-vuotias nainen ja joka viides mies saa elämänsä aikana murtuman, jonka on aiheuttanut osteoporoosi. Salakavalan osteoporoosin ensimmäinen oire on yleensä luunmurtuma esimerkiksi ranteessa. Ikävä kyllä murtuman taustalla olevia syitä ei aina tule selvitettyä – murtuma kipsataan mutta luuntiheys jää mittaamatta, jolloin osteoporoosi saa kaikessa rauhassa jatkaa tuhoisaa työtään. Pahimmillaan osteoporoosi aiheuttaa lonkkamurtuman, joka heikentää merkittävästi toimintakykyä ja voi jopa johtaa kuolemaan.

Asiakkaamme halusi lisätä tietoisuutta erilaisista osteoporoottisista murtumista ja rohkaista mahdollisia potilaita hakeutumaan ajoissa luuntiheysmittaukseen. Suunnittelimme aikakauslehtiin mainoskampanjan, joka tarjoaa tärkeää tietoa osteoporoosista jättäen lukijalle oivaltamisen ilon.

Olitpa minkä ikäinen tai mitä sukupuolta tahansa, pidä huolta luustosta – uutta ei saa kaupasta.