KarpaloGroup on tutkitusti ykkönen!

Johanna Kestilä
Toimitusjohtaja

Oli pakko laittaa tanssiksi, sillä KarpaloGroup on tutkitusti* ykkönen!

Vuoden Toimisto -tutkimuksessa saimme asiakastyytyväisyydestä arvosanaksi 9,7, joka on tutkimuksen korkein kokonaispistemäärä. Customer Satisfaction Indexin asteikko on 1-10.

Saavutimme Best practice -aseman kahdeksassa tutkitussa kategoriassa:

"Aivan timanttista. Välillä itsellä on sukat hukassa, mutta karpalolla ei koskaan."

KarpaloGroupin asiakastyytyväisyyden kokonaisarvion pistemäärä nousi edellisestä vuodesta. Kokonaispisteissä olimme siis koko tutkimuksen ykkönen. Tämä siitä huolimatta, että kulta vaihtui tänä vuonna hopeaan. Palkintojen kriteerit muuttuivat, joten itse tutkimus ja kilpailu ovat nyt hieman eriytyneet toisistaan.

Olemme menestyneet useana vuonna peräkkäin. Se tuntuu uskomattoman hienolta. Tunnen suurta ylpeyttä ja iloa. Ja samaan aikaan perisuomalaiseen tapaan pelkään ylpistyväni tai unohtavani, miten valtavaa ammattitaitoa, jatkuvaa kehitystä ja syvää osaamista tämä meiltä kaikilta vaatii.

Lääkkeiden ja terveyden kannalta kriittisten tuotteiden markkinoinnin suunnittelu vaatii erityistä osaamista. Onnistuessaan markkinointi on hyvää palvelua, eikä sellaista voi saada aikaan ilman syvää ymmärrystä tuotteesta, säätelystä, toimialasta ja markkinasta. Lääkemarkkinoinnin ja laajemmin koko terveysalan markkinoinnissa ei ole oikopolkuja. Sen tekeminen tarkoittaa jatkuvaa uuden oppimista. Ymmärrystä ei voi jättää vain joillekin vastuuhenkilöille, vaan ihan jokainen karpalo meillä on tämän erikoistuneen alansa asiantuntija. Tavoittelemme yhdessä korkeaa laatua ja asiakkaan parasta. Siinä prosessissa jokaisella karpalolla on tärkeä rooli.

Kokoonnuimme juhlimaan ja vaalimaan menestystämme perjantaina ja kiittämään toinen toisiamme hyvästä työstä. Ja kyllä, vähän hämäläisittäin myöhässä, sillä tutkimuksen tulosten julkaisustahan on jo jokunen viikko.

*Vuoden toimisto Tutkimus, https://www.vuodentoimisto.fi/

Vuoden Toimisto-tutkimus on ruotsalaisen Regin konseptiin perustuva tutkimus, jolla kartoitetaan markkinointi, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluja tarjoaviin toimistoihin, merkittävimpiä toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä ja markkinointialan kehityssuuntia.